Filenin Sultanları, Sırbistan'a 3-0 mağlup oldu

A Milli Kadın Voleybol Takımı, 2. turu yenilgiyle tamamladı
FIVB Dünya Şampiyonası'nda çeyrek finale yükselmeyi daha önce garantileyen A Milli Kadın Voleybol Takımı, F Grubu'ndaki 4'üncü ve son maçında Sırbistan'a 3-0 mağlup oldu.
Milliler, FIVB Dünya Şampiyonası 2. tur F Grubu'ndaki 4'üncü ve son maçında Sırbistan'la karşı karşıya geldi.
İlk seti 25-20 kaybeden A Milli Kadın Voleybol Takımı ikinci sette rakibine 25-21, üçüncü sette ise 25-23 mağlup olarak karşılaşmadan yenilgiyle ayrıldı.
Bu sonuçla Milliler gruptaki 3. yenilgisini aldı. A Milli Kadın Voleybol Takımı, daha önce çeyrek finale yükselmeyi garantilemişti.
Ay-yıldızlılar, 2. tur F Grubu'nda Tayland, Amerika Birleşik Devletleri ve Sırbistan'a yenilirken Güney Kore, Dominik Cumhuriyeti, Hırvatistan ve Polonya'yı mağlup etti.
"Filenin Sultanları, Sırbistan'a 3-0 mağlup oldu" haberi, 08 Ekim 2022 tarihinde yazılmıştır. 08 Ekim 2022 tarihinde de güncellenmiştir.

YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.