Filenin Sultanları, Japonya'yı mağlup etti

Türkiye A Milli Kadın Voleybol Takımı, Milletler Ligi'ndeki 11. maçında Japonya'yı 3-1 mağlup etti. A Milli Takım, Milletler Ligi'ndeki bir sonraki karşılaşmasını ABD ile oynayacak.
A Milli Kadın Voleybol Takımı, Milletler Ligi'ndeki 11. maçında Japonya ile karşı karşıya geldi. Kanada'nın Calgary kentinde oynanan karşılaşmayı milli takım 3-1 kazanmayı başardı.
Karşılaşmada ilk iki seti 25-20 ve 25-15'lik üstünlükle geçen Filenin Sultanları, üçüncü seti rakibine 25-18 kaybetti. 4. sete geçildiğinde ise kıyasıya bir rekabet dikkat çekerken Milliler sahadan 25-22'lik üstünlükle ayrılmayı başardı.
Salah imzayı attı, tarihe geçti
Son maç ABD'yle
Calgary kentinde oynanan Milletler Ligi'nin 3. haftasının ilk maçında ev sahibi Kanada'ya 3-1 yenilen milli takım, ikinci karşılaşmada Hollanda'yı 3-0 mağlup etmişti.
Filenin Sultanları cumartesi günü TSİ 23.00'te ise ABD ile Milletler Ligi'nin 12. maçında karşı karşıya gelecek.
"Filenin Sultanları, Japonya'yı mağlup etti" haberi, 02 Temmuz 2022 tarihinde yazılmıştır. 02 Temmuz 2022 tarihinde de güncellenmiştir.

YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.