FIFA'dan 6 kulübe transfer yasağı

FIFA'dan 6 kulübe transfer yasağı

Kayserispor, Adana Demirspor, Antalyaspor, Ankaragücü, Konyaspor ve Eyüpspor, FIFA tarafından transfer yasağı cezasına çarptırıldı.

Süper Lig ve Birinci Lig'deki altı Türk futbol kulübü, FIFA'nın transfer yasağı kararıyla sarsıldı. Süper Lig'den bir kulüp, süresiz transfer yasağı aldı.

FIFA, bir Süper Lig ekibine transferlerde süresiz engel koyarken, dört Süper Lig ve bir Birinci Lig takımına da üç transfer dönemi süresince transfer yapma yasağı uyguladı.

FIFA'nın resmi web sitesinde yer alan duyuruya göre, Süper Lig'den Kayserispor süresiz olarak, Adana Demirspor, Antalyaspor, MKE Ankaragücü ve Konyaspor ise üç transfer dönemi için transfer yapma hakkından yoksun bırakıldı.

Ayrıca, Birinci Lig'den Eyüpspor da üç transfer dönemi süresince yeni oyuncu transfer edemeyecek takımlar listesine dahil edildi.

"FIFA'dan 6 kulübe transfer yasağı" haberi, 20 Mart 2024 tarihinde yazılmıştır. 20 Mart 2024 tarihinde de güncellenmiştir.

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.