Fenerbahçeli İsmail Yüksek: Lig bu sene şaibelerle dolu; hak edilmiş bir şampiyonluk olduğunu düşünmüyorum

Fenerbahçeli futbolcu İsmail Yüksek, Galatasaray derbisi öncesinde Süper Lig ve sarı-kırmızılı takımın şampiyonluğu hakkında konuştu.
Yayıncı kuruluşa konuşan İsmail Yüksek "Bu lig bu sene birçok şaibeyle dolu. Hak edilen bir şampiyonluk olduğunu düşünmüyorum." dedi.
Açıklamalarına devam eden 24 yaşındaki futbolcu "Bize de fırsat geldi ama değerlendiremedik. Bugüne kadar geldik, geçmişe bakmanın da anlamı yok! Galatasaray maçını kazanmak için her şeyi yapacağız. Sonrasında Türkiye Kupası'nı kazanarak taraftarımızı bir nebze mutlu etmek istiyoruz." ifadelerini kullandı.
"Fenerbahçeli İsmail Yüksek: Lig bu sene şaibelerle dolu; hak edilmiş bir şampiyonluk olduğunu düşü." haberi, 04 Haziran 2023 tarihinde yazılmıştır. 04 Haziran 2023 tarihinde de güncellenmiştir.

YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.