Fenerbahçeli Djiku'dan suçlamalara yanıt geldi: "Onuruma zarar veriyor"

Fenerbahçeli Djiku'dan suçlamalara yanıt geldi:

Fenerbahçe'nin Beşiktaş'a 1-0 mağlup olduğu maçın ardından stadyumu terk ederken oyun oynadığı öne sürülen Alexander Djiku, sosyal medya üzerinden konuya ilişkin bir açıklama yaptı.

Fenerbahçe'nin Ganalı stoperi Alexander Djiku, Beşiktaş'a karşı alınan mağlubiyetin ardından aracında oyun oynadığına dair yayılan iddialara sert tepki gösterdi. Djiku, yayılan videonun tamamen yanlış ve çarpıtılmış olduğunu, bu tür asılsız içeriklerin onuruna zarar verdiğini belirtti.

Djiku açıklamasında, "Gerçek dışı ve bağlamından koparılmış bu iddialar, imajıma ciddi şekilde gölge düşürmektedir" dedi. Ayrıca, doğrulanmamış bilgilerin yayılmasından sorumlu olanların, bu içerikleri paylaşmadan önce kaynaklarını doğrulamakla yükümlü olduğunu vurguladı.

Kulübüne her zaman sadık olduğunu belirten Djiku, hakkındaki haksız suçlamalarla adının lekelendiğini kabul etmediğini ve gerektiğinde hukuki yollara başvuracağını söyledi.

Djiku, Fenerbahçe'nin Beşiktaş'a karşı oynadığı derbide yedek başlamış ve 59. dakikada Bright Osayi-Samuel'in yerine oyuna girmişti.

"Fenerbahçeli Djiku'dan suçlamalara yanıt geldi: "Onuruma zarar veriyor"" haberi, 05 Mayıs 2025 tarihinde yazılmıştır. 05 Mayıs 2025 tarihinde de güncellenmiştir.

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.