Fenerbahçe'den Trabzonspor'a gönderme: Şampiyonun kupası müzesinde olur

Fenerbahçe'den Gaziantep FK maçı öncesi Trabzonspor'a gönderme geldi.
Sarı Lacivertliler, tribünde asılan "Şampiyonun kupası müzesinde olur" pankartını sosyal medya hesabından paylaştı.
Fenerbahçe'den Gaziantep FK maçı öncesi bir paylaşım geldi. Sarı Lacivertliler, 2010-11 sezonuna göndermede bulunarak "Şampiyonun kupası müzesinde olur" mesajını bu ifadelerin olduğu pankartla paylaştı.
"Fenerbahçe'den Trabzonspor'a gönderme: Şampiyonun kupası müzesinde olur" haberi, 29 Nisan 2022 tarihinde yazılmıştır. 29 Nisan 2022 tarihinde de güncellenmiştir.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.