Fenerbahçe'den Trabzonspor'a gönderme: Şampiyonun kupası müzesinde olur

Fenerbahçe'den Trabzonspor'a gönderme: Şampiyonun kupası müzesinde olur

Fenerbahçe'den Gaziantep FK maçı öncesi Trabzonspor'a gönderme geldi.

Sarı Lacivertliler, tribünde asılan "Şampiyonun kupası müzesinde olur" pankartını sosyal medya hesabından paylaştı.

Fenerbahçe'den Gaziantep FK maçı öncesi bir paylaşım geldi. Sarı Lacivertliler, 2010-11 sezonuna göndermede bulunarak "Şampiyonun kupası müzesinde olur" mesajını bu ifadelerin olduğu pankartla paylaştı.

"Fenerbahçe'den Trabzonspor'a gönderme: Şampiyonun kupası müzesinde olur" haberi, 29 Nisan 2022 tarihinde yazılmıştır. 29 Nisan 2022 tarihinde de güncellenmiştir.

Serkut Bozkurt Genel Yayın Danışmanı

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.