Fenerbahçe'den taraftar yasağına tepki: Adalet yoksunu kara bir leke

Fenerbahçe'den taraftar yasağına tepki: Adalet yoksunu kara bir leke

Fenerbahçe, Kayserispor maçında deplasman tribününe taraftar alınmama kararına ilişkin çok sert bir açıklama paylaştı.

Kayserispor-Fenerbahçe maçına konuk takım taraftarlarının alınmayacağı kararı Fenerbahçe'ye bildirildi. Fenerbahçe, kararla ilgili olarak sert bir açıklama yaptı.

Açıklamada, "Kulübümüz her şeye rağmen hukukun üstünlüğüne inanarak, bu karar ile ilgili yürütmeyi durdurma başvurusu yapacaktır" denildi.

Fenerbahçe'den yapılan açıklama şöyle:

"Türk futbol tarihine adalet yoksunu kara bir leke olarak geçecek kararın tebligatı tarafımıza ulaşmıştır.

Kulübümüz her şeye rağmen hukukun üstünlüğüne inanarak, bu karar ile ilgili yürütmeyi durdurma başvurusu yapacaktır.

Kamuoyunun bilgisine sunarız."

 

"Fenerbahçe'den taraftar yasağına tepki: Adalet yoksunu kara bir leke" haberi, 01 Mart 2023 tarihinde yazılmıştır. 01 Mart 2023 tarihinde de güncellenmiştir.

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.