Fenerbahçe'den sonra Beşiktaş tribünleri slogan attı: Hükümet istifa

Fenerbahçe'den sonra Beşiktaş tribünleri slogan attı: Hükümet istifa

Beşiktaş taraftarı tribünlerde 'hükümeti istifa' sloganları atarak deprem sonrası yaşanan sorunlara tepki gösterdi. Fenerbahçeli taraftarlar da benzer tepkiler göstermişti.

Fenerbahçeli taraftarların ardından Beşiktaş taraftarlar da bugünkü karşılaşmada 'hükümet istifa' sloganları attı.

Deprem felaketinin ardından Adalet ve Kalkınma Partisi iktidarına karşı büyüyen toplumsal tepki stadyumlara yansıyor.

 

"Fenerbahçe'den sonra Beşiktaş tribünleri slogan attı: Hükümet istifa" haberi, 26 Şubat 2023 tarihinde yazılmıştır. 26 Şubat 2023 tarihinde de güncellenmiştir.

Serkut Bozkurt Genel Yayın Danışmanı

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.