Fenerbahçe'den sonra Beşiktaş tribünleri slogan attı: Hükümet istifa

Beşiktaş taraftarı tribünlerde 'hükümeti istifa' sloganları atarak deprem sonrası yaşanan sorunlara tepki gösterdi. Fenerbahçeli taraftarlar da benzer tepkiler göstermişti.
Fenerbahçeli taraftarların ardından Beşiktaş taraftarlar da bugünkü karşılaşmada 'hükümet istifa' sloganları attı.
Deprem felaketinin ardından Adalet ve Kalkınma Partisi iktidarına karşı büyüyen toplumsal tepki stadyumlara yansıyor.
SLOGANA POLİS MÜDAHALESİ…
— ABC Gazetesi (@abcgazete) February 26, 2023
Vodafone Park stadında “Hükümet istifa” sloganına deniz tarafındaki tribünde müdahale eden polise tepki olarak slogan daha büyüyor. #beşiktaş pic.twitter.com/caSkxv1ocH
"Fenerbahçe'den sonra Beşiktaş tribünleri slogan attı: Hükümet istifa" haberi, 26 Şubat 2023 tarihinde yazılmıştır. 26 Şubat 2023 tarihinde de güncellenmiştir.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.