Fenerbahçe'den karşılaşmayı çadırda takip edenlere mesaj

Bu arada maçı çadırlarda takip eden sarı lacivertli taraftarların görüntüsü sosyal medyada paylaşıldı.
Depremzedeler, Fenerbahçe-Konyaspor karşılaşmasını depremde evini kaybederek yaşamak zorunda kaldığı çadırlarından takip etti. Görüntülerin sosyal medyaya düşmesinin ardından Fenerbahçe Spor Kulübü'nden karşılaşmayı izleyenlere mesaj verildi: "En güzel yarınlar bizim olacak"

Süper Lig’in 23’üncü hafta erteleme maçında Konyaspor’u konuk eden Fenerbahçe, sahadan 4-0 galibiyetle ayrıldı. Bu arada maçı çadırlarda takip eden sarı lacivertli taraftarların görüntüsü sosyal medyada paylaşıldı.

Fenerbahçe, bu mesajları yanıtsız bırakmadı. Kulübün Twitter hesabından söz konusu fotoğraflar paylaşılarak, şunlar kaydedildi: “Fenerbahçe için çok kıymetlisiniz! İnanıyoruz, biliyoruz; Yaşaran gözler umut dolacak, En güzel yarınlar bizim olacak!”
"Fenerbahçe'den karşılaşmayı çadırda takip edenlere mesaj" haberi, 26 Şubat 2023 tarihinde yazılmıştır. 26 Şubat 2023 tarihinde de güncellenmiştir.

YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.