Fenerbahçe’den ilk ayrılacak isim belli oldu!

Fenerbahçe’den ilk ayrılacak isim belli oldu!

Sözleşmeleri sona eren Papiss Cisse ve Harun Tekin ile sözleşme yenilemeyecek olan Sarı-Lacivertliler’de mukavelesi devam eden isimler arasında ise ilk ayrılan Luiz Gustavo olacak.

Emre Belözoğlu’nun oyun sistemine uymayan ve yedek kaldığı için mutsuz olan Brezilyalı oyuncunun yönetimle görüştüğü ve ayrılmak için izin istediği belirtildi. Sambacının en ciddi talibi ise ülkesinin takımlarından Flamengo.

İKİ SEZONDUR TOP KOŞTURUYOR

Sergilediği performansla taraftarların gönlüne taht kuran Brezilyalı oyuncu iki sezon önce Marsilya’dan 6 milyon euro bonservis bedeliyle transfer edildi. Fenerbahçe ile 2023’e kadar sözleşmesi bulunan Sambacı, Hatay maçında yaşadığı sakatlığın ardından eski performansına dönememişti.

"Fenerbahçe’den ilk ayrılacak isim belli oldu!" haberi, 22 Mayıs 2021 tarihinde yazılmıştır. 22 Mayıs 2021 tarihinde de güncellenmiştir.

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.