Fenerbahçe'den gol şov

Fenerbahçe'den gol şov

Yeni sezon çalışmaları kapsamındaki üçüncü hazırlık maçında Gençlerbirliği ile deplasmanda karşılaşan Fenerbahçe, başkent temsilcisini ikinci yarıda bulduğu gollerle 4-0 yendi.

Fenerbahçe, hazırlık maçında TFF 1. Lig takımlarından Gençlerbirliği'ni 4-0 mağlup etti.

Beştepe İlhan Cavcav Tesisleri'nde oynanan karşılaşmayı hakemler Burak Pakkan, Hakan Karabalcık ve Anıl Usta yönetti.

Fenerbahçe karşılaşmada şu kadroyla mücadele etti:

Berke, Nazım (Dk. 63 Zajc), Lemos (Dk. 63 Novak), Caulker (Dk. 63 Tisserand), Dirar (Dk. 46 Szalai), Ozan (Dk. 63 Muhammed) Sosa (Dk. 63 Gustavo), Caner (Dk. 63 Ferdi), İrfan (Dk. 63 Pelkas), Mert Hakan (Dk. 63 Osayi-Samuel), Samatta (Dk. 29 Serdar).

Gençlerbirliği'nde ise maçta şu futbolcular forma giydi:

Ramazan (Dk. 57 Übeyd), Ömürcan (Dk. 73 Göktuğ), Arda Kızıldağ (Dk. 67 Muhammed), Mert (Dk. 57 Serdarcan) Kerem Can (Dk. 57 Metehan), Tshibola (Dk. 57 Musa), Dmytro (Dk. 79 Arda Tuzcu), LuaLua (Dk. 67 Sarp), Rahmetullah (Dk. 73 Alper), Belyaev (Dk. 57 Mustafa Seyhan), Sandro (Dk. 57 İlker).

Sarı-lacivertli ekibe galibiyeti getiren golleri 49. dakikada Nazım Sangare, 59. dakikada Ozan Tufan, 79. dakikada Muhammed Gümüşkaya ve 79. dakikada Zajc attı.

 

"Fenerbahçe'den gol şov" haberi, 26 Temmuz 2021 tarihinde yazılmıştır. 26 Temmuz 2021 tarihinde de güncellenmiştir.

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.