Fenerbahçe’de yeni dönem başlıyor: Sadettin Saran mazbatasını alıyor

Fenerbahçe’de yeni dönem başlıyor: Sadettin Saran mazbatasını alıyor

Fenerbahçe Kulübü’nün 38. Başkanı Sadettin Saran, Olağanüstü Genel Kurul’da 257 oy farkla seçildi. Mazbata töreni bugün gerçekleştirilecek, öncelikli gündem ise Samandıra ve futbol takımının başarısı.

Fenerbahçe Kulübü'nün Olağanüstü Genel Kurul Toplantısı’nda başkanlık yarışına Sadettin Saran ve Ali Koç katıldı. Yapılan oylama sonucunda Saran, 257 oy farkla Fenerbahçe’nin 38. Başkanı olarak seçildi.

MAZBATA TÖRENİ BUGÜN

Kulüp yönetimi, Saran’ın mazbata töreninin cuma günü yapılmasını planlamıştı, ancak eski yönetimle yapılan görüşmeler sonrasında tören tarihinin bugüne alınmasına karar verildi. TRT Spor’un haberine göre, yeni başkan ve yönetim kurulu saat 18.00’de mazbatasını alacak. Tören basına kapalı gerçekleşecek ve sonrasında yeni yönetim görev dağılımını yapacak.

ÖNCELİKLİ GÜNDEM: SAMANDIRA VE FUTBOL TAKIMI

Saran ve ekibi, kulüp yönetiminde öncelikli gündemlerini Samandıra tesisleri ve futbol takımının başarısı olarak belirledi. Başkanın, sportif ve idari alanlarda hızlı adımlar atması bekleniyor.

TARAFTARLARIN BEKLENTİSİ

Fenerbahçe taraftarları, Saran yönetiminden özellikle transfer politikaları, altyapı yatırımları ve takım başarısı konularında hızlı sonuç almasını bekliyor. Yeni başkanın görev süresinde atacağı adımlar, önümüzdeki sezonun sportif ve mali başarısını doğrudan etkileyecek.

"Fenerbahçe’de yeni dönem başlıyor: Sadettin Saran mazbatasını alıyor" haberi, 25 Eylül 2025 tarihinde yazılmıştır. 25 Eylül 2025 tarihinde de güncellenmiştir.

Ayla Karadere Editör

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.