Fenerbahçe’de kombine biletler bitti

Fenerbahçe’de kombine biletler bitti

Gelecek sezon için iddialı bir kadro oluşturmayı hedefleyen Fenerbahçe’de kombine biletlerinin tümü tükendi.

Fenerbahçe Başkanı Ali Koç, haziran ayındaki Mali Genel Kurul’da yaptığı açıklamada bu sezon kombine sayısını düşüreceklerini açıklamıştı. Geçen sezon yaklaşık 38 bin sezonluk bilet satılmıştı.

Sarı-Lacivertliler, hem karaborsanın önüne geçmek hem de daha fazla taraftarın maç günü biletleriyle takıma ulaşmasını sağlamak için bu sezon 25 bin kombineyi satışa çıkarmıştı.

Kısa sürede tükendi

Zaten yüksek olan talebe karşılık bir de kombine sayısı düşünce, sezonluk biletler kısa sürede tamamen tükendi.

 

"Fenerbahçe’de kombine biletler bitti" haberi, 18 Temmuz 2023 tarihinde yazılmıştır. 18 Temmuz 2023 tarihinde de güncellenmiştir.

Serkut Bozkurt Genel Yayın Danışmanı