Fenerbahçe’de gençlik ateşi boşa söndü

Genç isimlerin yerine forma şansı bulan Max Meyer ve Miguel Crespo buna karşın görev aldıkları 9 maçta skora katkı edemedi.
Lig'de üst üste iki yenilgi ile bocalama dönemine giren Fenerbahçe'de, sezon başında camiaya umut ışığı olan genç yıldız adayları da kayboldu.
Sözcü'den İrfan Yirmibeş'in haberine göre Teknik Direktör Vitor Pereira'nın birçok maçta sahaya sürdüğü Muhammed Gümüşkaya (20), Arda Güler (16) ve Fatih Yiğit Şanlıtürk (18) yeni transferlerin gelmesinin ardından yedek kulübesinde kaldı.
Genç isimlerin yerine forma şansı bulan Max Meyer ve Miguel Crespo buna karşın görev aldıkları 9 maçta skora katkı veremedi.
"Fenerbahçe’de gençlik ateşi boşa söndü" haberi, 29 Ekim 2021 tarihinde yazılmıştır. 29 Ekim 2021 tarihinde de güncellenmiştir.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Mahmut Uslu: Fenerbahçeli olmak demek ızdırap demektir
YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.