Fenerbahçe'de Fred'den geleceğine dair açıklama

Fenerbahçe'de Fred'den geleceğine dair açıklama

Fenerbahçeli futbolcular, İstanbulspor'u 6-0 mağlup ettikleri maçın ardından konuştu. Fred'in geleceğine dair mesajı dikkat çekti.

Süper Lig'de zirve yarışında ikinci sırada kalan Fenerbahçe'de futbolcular, İstanbulspor karşılaşmasının ardından açıklamalarda bulundu.

Sezon içerisinde zorluklar yaşadıklarını belirten Fred, "Şampiyonluğu kaybetmek kolay değil, zor ama sezon içinde yaşadığımız zorluklar da oldu. Sakatlıklar, cezalar... Benim de haksız şekilde cezalı duruma düşürüldüğüm durum oldu" dedi.

Geleceğine dair konuşan Fred, "Kafamızı kaldırmamız gerekiyor. Taraftarlardan özür diliyoruz. Önümüzdeki sezon daha iyisini yapmalıyız. Kontratım devam ediyor. Tüm odağımla buraya ait hissediyorum" ifadelerini kullandı.

"Fenerbahçe'de Fred'den geleceğine dair açıklama" haberi, 27 Mayıs 2024 tarihinde yazılmıştır. 27 Mayıs 2024 tarihinde de güncellenmiştir.

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.