Fenerbahçe'de Berisha ve Meyer ilk antrenmanına çıktı

Fenerbahçe'de Berisha ve Meyer ilk antrenmanına çıktı

Fenerbahçe’de yeni transferler Max Meyer ile Mergim Berisha, sarı-lacivertli takımın sabah saatlerinde gerçekleştirdiği egzersizde yer aldı.

Sezonun 4. haftasında 12 Eylül Pazar günü Demir Grup Sivasspor'u ağırlayacak Fenerbahçe, hazırlıklarını sürdürdü.

Fenerbahçe Can Bartu Tesisleri'nde teknik direktör Vitor Pereira yönetiminde ilk 15 dakikası basına açık gerçekleştirilen antrenmanda, savunma ve hücum organizasyonları üzerinde duruldu.

İdmanın basın kapalı bölümünde ise taktik çalışma yapıldığı bildirildi.

Yeni transferler Max Meyer ile Mergim Berisha, takımla ilk antrenmanına çıktı. Pereira, antrenmandan önce iki oyuncuyu takım arkadaşlarına tanıttı.

Tedavilerine devam edilen Filip Novak, Dimitrios Pelkas ve Serdar Dursun idmana katılmadı. Milli takım kamplarında bulunan futbolcular antrenmanda yer almadı. Arka adalesinde ağrı hisseden Jose Sosa ise tedbir amacıyla dinlendirildi. Arjantinli futbolcunun yarından itibaren takımla çalışmalara başlayacağı öğrenildi.

Fenerbahçe, yarın yapacağı idmanla Sivasspor müsabakasının hazırlıklarını sürdürecek.

"Fenerbahçe'de Berisha ve Meyer ilk antrenmanına çıktı" haberi, 03 Eylül 2021 tarihinde yazılmıştır. 03 Eylül 2021 tarihinde de güncellenmiştir.

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.