Fenerbahçe'de Ali Koç tekrar aday

Fenerbahçe'de Ali Koç tekrar aday

Fenerbahçe Başkanı Ali Koç gelecek seçimlerde tekrar aday olacağını açıkladı.

 Ali Koç, düzenlediği basın toplantısında yeniden adaylığını duyurdu.

Koç açıklamasında, "Bu üç sene çabuk geçti. Aday olurken de söyledim. 2 dönem lazım dedim. İlk dönemimiz iyi geçmedi. İkinci dönem için de başkan adayı olduğumu açıklamak istiyorum. Hissettiğim sorumluluk gereği aday olmaya karar verdim. Beni bilen biler, ben Fenerbahçe'ye almaya değil vermeye geldim. Elimizden gelenin en iyisini yapmaya çalıştığımızı herkes biliyor." diye konuştu.Fenerbahçe'de seçimli genel kurul toplantısının ilki 5-6 Haziran, çoğunluk sağlanamaması durumunda ise ikincisi 12-13 Haziran'da yapılacak.

"Fenerbahçe'de Ali Koç tekrar aday" haberi, 20 Mayıs 2021 tarihinde yazılmıştır. 20 Mayıs 2021 tarihinde de güncellenmiştir.

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.