Fenerbahçe Ziraat Türkiye Kupası'nı kazandı

Fenerbahçe, Ziraat Türkiye Kupası finalinde Başakşehir'i 2-0 yenik ederek kupanın sahibi oldu. Maçta geri düşen Başakşehir'de oyundan çıkan Caner Erkin, formasını çıkartıp yere attı.
Ziraat Türkiye Kupası finalinde Fenerbahçe ile Başakşehir karşı karşıya geldi. Maça hızlı başlayan sarı-lacivertliler Batshuayi'nin kaydettiği gollerle 30'uncu dakikada 2-0 öne geçti
3 OYUNCU BİRDEN DEĞİŞTİRDİ
Maçta geri düşen Emre Belözoğlu, 29. dakikada 2-0 geriye düşmesinin ardından 34. dakikada 3 oyuncu birden değiştirdi.
CANER DELİYE DÖNDÜ
Başakşehir'de oyundan çıkan isimlerden biri olan Caner Erkin, kenara gelirken tepki gösterdi. Deneyimli futbolcu, oyundan çıkmasının ardından formasını çıkarttı ve yere attı.
"Fenerbahçe Ziraat Türkiye Kupası'nı kazandı" haberi, 11 Haziran 2023 tarihinde yazılmıştır. 11 Haziran 2023 tarihinde de güncellenmiştir.




YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.