Fenerbahçe wins Turkish Cup and fans celebrate on Bağdat Avenue

Fenerbahçe wins Turkish Cup and fans celebrate on Bağdat Avenue

After Fenerbahçe's victory over Istanbul Başakşehir in the final match, Fenerbahçe fans poured onto Bağdat Avenue to celebrate. Many yellow and navy fans honked their horns and took victory laps in their cars. Fans expressed their happiness and relief at winning a cup after a 9-year drought.

Bağdat Caddesi'nde kupa coşkusu

İSTANBUL - Fenerbahçe'nin final maçında İstanbul Başakşehir'i 2-0 mağlup ederek kupayı kazanmasının ardından Fenerbahçeli taraftarlar Bağdat Caddesi'ne döküldü.

Fenerbahçe, Türkiye Kupası final maçında İstanbul Başakşehir'i 2-0 mağlup ederek Türkiye Kupası'nı kazandı. Kupa sevinci Fenerbahçe'nin kalesi Bağdat Caddesi'nde coşkuyla karşılandı. Şampiyonluğun ardından Bağdat Caddesi'ne akın eden birçok sarı lacivertli taraftar arabasıyla korna çalarak sevinç turu attı.

Konuyla ilgili konuşan taraftar Emir Tiryakioğlu "Çok mutluyuz. Ziraat Türkiye kupası da olsa 9 sene sonra gelen bir kupa. Aşırı mutluyuz." dedi. Bir başka taraftar Gökay Borucu, "9 yıl sonra gelen bir kupa hasreti vardı. Ziraat Türkiye Kupası da olsa yine de mutluyuz" ifadelerini kullandı.

"Fenerbahçe wins Turkish Cup and fans celebrate on Bağdat Avenue" haberi, 12 Haziran 2023 tarihinde yazılmıştır. 12 Haziran 2023 tarihinde de güncellenmiştir.

Hubbard Editör

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.