Fenerbahçe uzatmada kazandı, Türkiye Kupası'nda son 16 turuna yükseldi

Fenerbahçe uzatmada kazandı, Türkiye Kupası'nda son 16 turuna yükseldi

Fenerbahçe taraftarı, 90 dakikayı golsüz bitiren oyunculara zaman zaman tribünden tepki gösterdi.

Ziraat Türkiye Kupası 5. turunda Fenerbehçe kendi sahasında TFF 2. Lig ekiplerinden Afjet Afyonspor’u ağırladı. Sarı lacivertli takım ev sahipliği yaptığı mücadeleden 2-0 galip geldi.

Fenerbahçe Teknik Sorumlusu Zeki Murat Göle, Afjet Afyonspor karşısına yedek ağırlıklı bir kadro ile çıktı. Kadrodaki isimler şunlardı: Berke, Szalai, Tisserand, Nazım, Burak, Crespo, Meyer, Muhammed, Rossi, Pelkas, Valencia.

Karşılaşmanın 90 dakikası golsüz sona erdi. Ev sahibi Fenerbahçe uzatmada Enner Valencia (Penaltı) ve Samuel-Osayi’nin golleriyle sahadan 2-0 galip ayrılarak adını son 16 turuna yazdırmayı başardı.

"Fenerbahçe uzatmada kazandı, Türkiye Kupası'nda son 16 turuna yükseldi" haberi, 30 Aralık 2021 tarihinde yazılmıştır. 30 Aralık 2021 tarihinde de güncellenmiştir.

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.