Fenerbahçe tribünleri: Mecliste Hizbullah istemiyoruz!

Fenerbahçe tribünleri: Mecliste Hizbullah istemiyoruz!

Fenerbahçe tribünleri, Trabzonspor maçında İzmir Marşı'nı söylerken ayrıca "Türkiye laiktir laik kalacak" ve "Mecliste Hizbullah istemiyoruz" sloganları da attı.

Spor Toto Süper Lig’in 34. haftasında Trabzonspor’u sahasında ağırlayan Fenerbahçe maçtan 3-1’lik galibiyetle ayrıldı.

Takımlarını desteklemek için tribünleri dolduran Fenerbahçe taraftarı, karşılaşmanın 80. dakikasından itibaren İzmir Marşı’nı söylerken “Mustafa Kemal’in askerleriyiz” sloganı da attı.

Fenerbahçe tribünleri “Türkiye laiktir laik kalacaktır” tezahüratında da bulundu.

"Mecliste Hizbullah istemiyoruz"

Öte yandan, son milletvekili seçiminde Hüda-Par’ın meclise 4 kişiyle girmesini de protesto eden Fenerbahçeli taraftarlar, “Mecliste Hizbullah istemiyoruz” sloganı attı.

"Fenerbahçe tribünleri: Mecliste Hizbullah istemiyoruz!" haberi, 18 Mayıs 2023 tarihinde yazılmıştır. 18 Mayıs 2023 tarihinde de güncellenmiştir.

Serkut Bozkurt Genel Yayın Danışmanı

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.