Fenerbahçe taraftarı tepki göstermişti: Bilet fiyatlarında indirim yapıldı

Fenerbahçe, taraftarlarından gelen tepkiler sonrası bilet fiyatlarında indirime gitti
Fenerbahçe yönetimi, Adana Demirspor maçı öncesi taraftarlarından gelen yoğun tepkiler üzerine artırdığı bilet fiyatlarında indirim yaptı. İki takım, 10 Ocak Pazartesi günü Ülker Stadyumu'nda karşılaşacak.
Süper Lig’in 20. haftasında sahasında Adana Demirspor’u ağırlamaya hazırlanan Fenerbahçe’de karşılaşmanın biletleri satışa çıktı.
Haftalardır teknik direktörü olmadan çalışmalarını sürdüren Fenerbahçe’de belirsizlik devam ederken, Adana Demirspor maçının bilet fiyatlarının yüksek olmasına sarı lacivertli taraftarlardan tepki geldi.
Özellikle Galatasaray ve Beşiktaş’ın daha düşük fiyatlı bilet satmasını örnek gösteren Fenerbahçeli taraftarların bu tepkisi karşılık buldu.
Çarşamba günü bir kez daha bilet duyurusu yapan Fenerbahçe Kulübü’nün bazı tribünlerdeki bilet fiyatlarında yaklaşık yüzde 15’lik bir indirim yaptığı görüldü.
Fenerbahçe'nin açıklaması şöyle
Fenerbahçemizin Spor Toto Süper Lig’in 20. haftasında 10 Ocak Pazartesi günü Ülker Stadyumu Fenerbahçe Şükrü Saracoğlu Spor Kompleksi'nde Adana Demirspor ile oynayacağı karşılaşmanın biletleri satışa çıktı.
Bilet satış takvimi şöyle:
5.1.2022 Çarşamba günü saat 11.00 itibarıyla Yüksek Divan Kurulu, Kongre Üyeleri, Temsilci Üyelerine (1 adet bilet)
6.1.2022 Perşembe günü saat 11.00 itibarıyla Taraftar Kart sahiplerine ve Fenercell abonelerine (1 adet bilet)
7.1.2022 Cuma günü saat 11.00 itibarıyla da genel satışa sunulacaktır.
Satışlar sadece passo.com.tr üzerinden yapılacaktır.
Bilet fiyatları aşağıdaki gibidir:
"Fenerbahçe taraftarı tepki göstermişti: Bilet fiyatlarında indirim yapıldı" haberi, 05 Ocak 2022 tarihinde yazılmıştır. 05 Ocak 2022 tarihinde de güncellenmiştir.

YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.