Fenerbahçe Rade Krunic: Takımla ilk kez çalıştı

Fenerbahçe Rade Krunic: Takımla ilk kez çalıştı

Fenerbahçe, Ziraat Türkiye Kupası 5'inci Turunda Adanaspor ile oynayacağı maçın hazırlıklarına ara vermeden başladı.

 

Teknik direktör İsmail Kartal yönetiminde Can Bartu Tesislerinde gerçekleştirilen idman, koşu ve ısınma hareketleriyle başladı. Ardından çabukluk çalışması yapan oyuncular, antrenmanı dar alanda yaptıkları çift kale maçlarla tamamladı. Dün akşam Gaziantep FK karşısında maça ilk 11'de başlayan oyuncular ise günü rejenerasyon çalışmasıyla geçirdi. Öte yandan yeni transfer Rade Krunic, takımla ilk antrenmanını bugün yaptı.

Sarı-lacivertli ekip, Adanaspor maçının hazırlıklarını yarın yapacağı çalışmayla tamamlayacak.

"Fenerbahçe Rade Krunic: Takımla ilk kez çalıştı" haberi, 15 Ocak 2024 tarihinde yazılmıştır. 15 Ocak 2024 tarihinde de güncellenmiştir.

Kaynak:DHA

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.