Fenerbahçe, Mert Müldür'ü kadrosuna kattı

Fenerbahçe, İtalyan ekibi Sassuolo'da forma giyen Mert Müldür'ü 4 senelik sözleşmeyle aktarma etti. Müldür, imza töreninde duygularını paylaşarak Fenerbahçe'ye geldiği için oldukça mutlu bulunduğunu belirtti.
Fenerbahçe, İtalyan ekibi Sassuolo'da forma giyen Mert Müldür'ü kadrosuna kattı. Sarı-lacivertli ekip, 24 yaşındaki sağ bek ile 4 yıllık sözleşme imzalandığını açıkladı.
Mert Müldür, Ülker Stadyumu Fenerbahçe Şükrü Saracoğlu Spor Kompleksi'nde gerçekleştirilen imza töreninde 4 yıllık sözleşmeye imza attı. İmza törenine yönetim kurulu üyesi Selahattin Baki ve sportif direktör Mario Branco da katıldı.
MERT MÜLDÜR: ÇOK GURURLANDIM VE ONURLANDIMİmzaların atılmasının ardından açıklamalarda bulunan Mert Müldür, "Öncelikle böyle büyük bir camiaya geldiğim için çok mutluyum. İnşallah herkes için hayırlısı olur ve taraftarlarımıza güzel maçlar izlettiririz. Çok gururlandım ve onurlandım. Taraftarlarımızla kavuşmayı sabırsızlıkla bekliyorum" dedi.
"Fenerbahçe, Mert Müldür'ü kadrosuna kattı" haberi, 02 Ağustos 2023 tarihinde yazılmıştır. 02 Ağustos 2023 tarihinde de güncellenmiştir.

YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.