Fenerbahçe, Maribor'u mağlup ederek önemli bir galibiyet aldı

Fenerbahçe, Maribor'u mağlup ederek önemli bir galibiyet aldı

UEFA Avrupa Konferans Ligi 3. eleme turu ilk maçında Fenerbahçe, Maribor'u 3-1 yenerek önemli bir galibiyet elde etti. Maç sonrası konuşan Sebastian Szymanski, takımın kalitesini ortaya koyduklarını ve mutlu olduklarını belirtti. İlk yarıda...

UEFA Avrupa Konferans Ligi 3. eleme turu ilk maçında Slovenya'nın Maribor takımını 3-1 mağlup eden Fenerbahçe'de Polonyalı futbolcu Sebastian Szymanski, kaliteli bir oyunla çok önemli bir galibiyet aldıklarını söyledi.

Ülker Stadı'nda oynanan karşılaşmanın peşinden basın mensuplarının sorularını yanıtlayan Szymanski, "Çok önemli bir galibiyet aldık. Kalitemizi ortaya koyduğumuz için mutluyuz." ifadelerini kullandı.

Karşılaşmanın ilk yarısında çok fazla pozisyona girdiklerini ancak değerlendiremediklerini aktaran 24 yaşındaki oyuncu, "İkinci yarıda kendimizi daha fazla zorladık. Mariborlu oyuncuların boşluklarını daha fazla kullandık. Daha hızlı oynadık ve galibiyete ulaştık." diye konuştu.

Fenerbahçe'ye çabuk uyum sağladığına vurgu yapan Sebastian Szymanski, "Çok iyi bir takımız. Kaliteli futbolculara sahibiz. Takımda çok iyi bir atmosfer var. Bu durum adaptasyon sürecimi çok hızlandırdı. Fenerbahçe'de başarılı olmak ve bu kulübün tarihine geçmek istiyorum." değerlendirmesinde bulundu.

"Fenerbahçe, Maribor'u mağlup ederek önemli bir galibiyet aldı" haberi, 11 Ağustos 2023 tarihinde yazılmıştır. 11 Ağustos 2023 tarihinde de güncellenmiştir.

Hubbard Editör

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.