Fenerbahçe, Maribor maçındaki olaylar hakkında açıklama yaptı

Fenerbahçe, Maribor maçındaki olaylar hakkında açıklama yaptı

Fenerbahçe, UEFA Avrupa Konferans Ligi 3. Ön Eleme Turu rövanş mücadelesinde Maribor ile oynadığı maçta yaşanan olaylar hakkında yazılı açıklama yaptı. Açıklamada, rakip takım taraftarlarının Fenerbahçe taraftarının arasına girerek...

Fenerbahçe, UEFA Avrupa Konferans Ligi 3'üncü Ön Eleme Turu rövanş mücadelesinde deplasmanda Maribor ile oynadığı karşılaşmada yaşanan olaylar hakkında yazılı açıklama yaptı.

Konuyla ilgili olarak yapılan yazılı açıklamada şu ifadelere yer verildi:

"Takımımızın oynadığı maçta, tribünlerde hiçbir sorun yokken rakip takım taraftarlarının taraftarımızın arasına girerek tribünde yer alan pankarta saldırması, pankartı tribünden sökmesi üzerine kesinlikle kabul etmeyeceğimiz olaylar yaşanmıştır. Stadyumda görev alan polis ekiplerinin bu olaya sebep olan Sloven taraftarlara müdahalesi yeterli olmamış, Fenerbahçemizi desteklemek üzere tribünde yer alan, tribünden sökülen pankartı geri alma refleksini ortaya koyan taraftarlarımız ve tüm tribünümüz haksız şekilde stadyumdan dışarı çıkarılmıştır. Kulübümüze ulaşan bilgi taraftarlarımıza stadın dışarı çıkarıldıkları anlarda da polisler tarafınca sınırı aşan bir yaklaşım sergilendiğidir. Tribünlerde Fenerbahçemizi yalnız bırakmayan, tribün duruşunu olması gerektiği gibi ortaya koyan taraftarımıza geçmiş olsun diyor; Maribor taraftarlarının sebebiyet verdiği bu vahim olaya dair UEFA nezdinde tüm sürecin takipçisi olacağımızı kamuoyunun bilgisine sunuyoruz."

"Fenerbahçe, Maribor maçındaki olaylar hakkında açıklama yaptı" haberi, 18 Ağustos 2023 tarihinde yazılmıştır. 18 Ağustos 2023 tarihinde de güncellenmiştir.

Hubbard Editör

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.