Fenerbahçe, Maribor maçı için çift antrenman yaptı

UEFA Avrupa Konferans Ligi 3'üncü Ön Eleme Turu ilk maçında Maribor'u sahasında ağırlayacak olan Fenerbahçe, günü çift antrenmanla tamamladı. Sabah antrenmanında ısınma, koordinasyon, kuvvet ve dayanıklılık emekleri yapıldı. Akşam antrenmanında ise koşu, ısınma, koordinasyon hareketleri ve pas çalışmalarının peşinden dar alanda çift kale maç yapıldı. Sarı-lacivertli ekip, yarın yapacağı antrenmanl
UEFA Avrupa Konferans Ligi 3'üncü Ön Eleme Turu ilk maçında Slovenya ekibi Maribor'u sahasında ağırlayacak Fenerbahçe, günü çift antrenmanla tamamladı.
Can Bartu Tesisleri'nde İsmail Kartal yönetimindeki sabah antrenmanın ilk bölümü ısınma ve koordinasyon çalışmalarıyla başladı. Kuvvet ve dayanıklılık çalışmalarının peşinden çabukluk çalışmalarıyla tamamlandı.
Akşam saatlerinde yapılan antrenmanın ikinci bölümü ise; koşu, ısınma ve koordinasyon hareketleriyle başladı. Pas çalışmalarının peşinden dar alanda çift kale maç yapan oyuncular, antrenmanı taktiksel ve bireysel çalışmalarla tamamladı.Sarı-lacivertli ekip, hazırlıklarına yarın yapacağı antrenmanla devam edecek.
"Fenerbahçe, Maribor maçı için çift antrenman yaptı" haberi, 05 Ağustos 2023 tarihinde yazılmıştır. 05 Ağustos 2023 tarihinde de güncellenmiştir.

YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.