Fenerbahçe, Konyaspor’u 4-0 mağlup etti

Fenerbahçe, Konyaspor’u 4-0 mağlup etti

Fenerbahçe, Kahramanmaraş merkezli depremler nedeniyle ara verilen aranın ardından Süper Lig’de Konyaspor’u 4-0 mağlup etti.

Depremler nedeniyle ara verilen Süper Lig, 23. Hafta maçlarıyla devam ediyor.

Fenerbahçe kendi sahasında Arabam.com Konyaspor ile karşı karşıya geldi. Ev sahibi ekip karşılaşmadan 4-0 galibiyetle ayrıldı.

KONYASPOR 10 KİŞİ KALDI

Sarı lacivertliler ilk golünü Ekvatorlu yıldızı Enner Valencia’nın 13’üncü dakikada penaltıdan attığı golle buldu. Konyaspor’da Mame Diouf’un 22’nci dakikada ikinci sarı kartın ardından kırmızı kartla oyun dışı kalmasıyla baskısını iyice arttıran Fenerbahçe ilk yarıyı yine Enner Valencia’nın 45+6’da attığı golle 2-0 önde kapattı.

İKİNCİ YARIDA DA İKİ GOL

Jorge Jesus’un öğrencileri ikinci yarıda da ilk yarıda olduğu gibi iki gol buldu. 61’inci dakikada Joshua King ile farkı üçe çıkaran Fenerbahçe’de maçın skorunu belirleyen gol 78’de Atilla Szalai’den geldi.

"Fenerbahçe, Konyaspor’u 4-0 mağlup etti" haberi, 25 Şubat 2023 tarihinde yazılmıştır. 25 Şubat 2023 tarihinde de güncellenmiştir.

Serkut Bozkurt Genel Yayın Danışmanı

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.