Fenerbahçe Kongre Üyesi Burhan Özbilgin, Cumhurbaşkanı Erdoğan'ı Eleştirdi

Fenerbahçe Kongre Üyesi Burhan Özbilgin, Cumhurbaşkanı Erdoğan'ı Eleştirdi

Fenerbahçe'nin mali genel kurulunda konuşan kurultay üyesi Burhan Özbilgin, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın Galatasaray'ı politika dışı kalması sebebiyle takdir etmesini eleştirdi. Özbilgin ek olarak, Erdoğan'ın Fenerbahçe'ye en büyük ziyanı verdiğini söylemiş oldu.

Fenerbahçe'nin olağan mali genel kurulunda söz alan kongre üyesi Burhan Özbilgin, kürsüden yaptığı konuşmayla dikkat çekti. Özbilgin, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın Galatasaray'ı siyaset dışı kalması nedeniyle takdir etmesini eleştirdi.

"SENİN BAKANLARIN NEDEN TRİBÜNDEYDİ?"

Burhan Özbilgin yaptığı konuşmada, "Trabzonspor şampiyon olurken senin bakanların neden protokolde değildi, niye tribündeydi? Fenerbahçe tribünlerinde hiçbir bakanın yoktu. Kongre üyesi o kadar bakanın var. " dedi.

"EN BÜYÜK ZARARI ERDOĞAN'DAN GÖRDÜK"

Özbilgin ayrıca, "Herkes, 'Sayın Recep Tayyip Erdoğan, Fenerbahçeli' diyor. En büyük zararı biz Erdoğan'dan gördük, görmeye de devam ediyoruz. İsterlerse beni mahkemeye versinler. Sonuna kadar ben Fenerbahçe için varım. Fenerbahçe için ölmeye de hazırım." ifadelerini kullandı.

"Fenerbahçe Kongre Üyesi Burhan Özbilgin, Cumhurbaşkanı Erdoğan'ı Eleştirdi" haberi, 17 Haziran 2023 tarihinde yazılmıştır. 17 Haziran 2023 tarihinde de güncellenmiştir.

Hubbard Editör

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.