Fenerbahçe-Karagümrük maçında devre arası gerginliği: Başkan stadtan ayrıldı

Fenerbahçe-Karagümrük maçında devre arası gerginliği: Başkan stadtan ayrıldı

Fatih Karagümrük Başkanı Süleyman Hurma, Fenerbahçe deplasmanında hakem kararlarına sinirlenerek stadı terk etti. Hurma, hakemin baskı altında kaldığını ve adil yönetim sergilemediğini söyledi.

Süper Lig’in 9. haftasında Fatih Karagümrük, deplasmanda Fenerbahçe ile karşı karşıya geldi. Chobani Stadyumu’nda oynanan mücadelede ev sahibi Fenerbahçe, 23. dakikada Talisca’nın penaltı golü ve 41. dakikada Marco Asensio’nun attığı golle 2-0 öne geçti. Karagümrük’ün tek golü ise 59. dakikada Serginho’dan geldi.

HAKEM KARARLARI TEPKİ ÇEKTİ

Maçın devre arasında Fatih Karagümrük Başkanı Süleyman Hurma, hakem kararlarına olan tepkisi nedeniyle stadı terk etti. Hurma açıklamasında, "Böyle hakem mi olur, böyle maç mı yönetilir? Fenerbahçeli futbolcular hakemi baskı altına almak için taraftarlarını sürekli uyardı. Hakem baskı altında kaldı. Penaltı olup olmadığını bana sormayın, tüm Türkiye gördü. Sadece o pozisyon değil, rakip aleyhine de kartlarını kullanmadı" ifadelerini kullandı.

STADDA GERGİNLİK VE TEPKİLER

Süleyman Hurma’nın stadı terk etmesi, sosyal medyada ve spor kamuoyunda büyük yankı uyandırdı. Futbol otoriteleri ve taraftarlar, hakem performansı ve Karagümrük başkanının tepkisi üzerinden yoğun tartışmalar başlattı.

"Fenerbahçe-Karagümrük maçında devre arası gerginliği: Başkan stadtan ayrıldı" haberi, 19 Ekim 2025 tarihinde yazılmıştır. 19 Ekim 2025 tarihinde de güncellenmiştir.

Ayla Karadere Editör

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.