Fenerbahçe Kadın Voleybol Takımı 6. şampiyonluğuna ulaştı

Meliha İsmailoğlu Diken, Fenerbahçe Kadın Voleybol Takımı'nın Eczacıbaşı Dynaviti'yi 3-2 yenik ederek 6. şampiyonluğuna ulaşmış olduğu maç sonrası 'Sanırım biz sonunda daha oldukça isteyen taraf olduk. 3 maçta da galibiyetle bitirdiğimiz için oldukça mutluyuz' açıklamasında bulunmuş oldu.
- Meliha İsmailoğlu Diken: "Sanırım daha çok isteyen taraf olduk"
İSTANBUL - Fenerbahçe Kadın Voleybol Takımı Oyuncusu Meliha İsmailoğlu Diken, "Sanırım biz sonunda daha çok isteyen taraf olduk. 3 maçta da galibiyetle bitirdiğimiz için çok mutluyuz" dedi.
Fenerbahçe Kadın Voleybol Takımı, Sultanlar Ligi final serisi üçüncü maçında Eczacıbaşı Dynavit'i 3-2 mağlup edip, seride durumu 3-0'a getirerek 6. şampiyonluğuna ulaştı. Mücadelenin ardından sarı-lacivertlilerin başarılı oyuncusu Meliha İsmailoğlu Diken, basın mensuplarına açıklamalarda bulundu. Meliha, şampiyonluğu kendilerinin daha fazla istediğini aktararak, "Çok mutluyuz gerçekten. Fazla söze gerek yok. Herkese çok teşekkür ediyoruz. Sanırım biz sonunda daha çok isteyen taraf olduk. 3 maçta da galibiyetle bitirdiğimiz için çok mutluyuz. Çok yorucu bir sezondu" şeklinde konuştu.
"Fenerbahçe Kadın Voleybol Takımı 6. şampiyonluğuna ulaştı" haberi, 12 Mayıs 2023 tarihinde yazılmıştır.

YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.