Fenerbahçe Kadın Futbol Takımı Galatasaray'ı 2-0 Mağlup Etti

Fenerbahçe Kadın Futbol Takımı Galatasaray'ı 2-0 Mağlup Etti

Turkcell Kadın Futbol Süper Ligi Play-Off yarı final ilk maçında Fenerbahçe Kadın Futbol Takımı Galatasaray Kadın Futbol Takımını 2-0 yenik etti. Fenerbahçe rövanş için mühim bir avantaj elde etti.

Turkcell Kadın Futbol Süper Ligi Play-Off yarı final ilk maçında Fenerbahçe Kadın Futbol Takımı, Galatasaray Kadın Futbol Takımı'nı 2-0 mağlup etti.

Kadın Futbol Süper Ligi Play-Off yarı final ilk maçında Fenerbahçe, Galatasaray'ı konuk etti. Dereağzı Lefter Küçükandonyadis Tesisleri'nde oynanan müsabakada sarı-lacivertliler, 2. dakikada Danielle Marcanon, 62. dakikada Alice Kusi'nin kaydettiği gollerle sahadan 2-0 galip ayrıldı. Fenerbahçe rövanş için önemli bir avantaj elde etti.

Play-off yarı final rövanş maçı 20 Mayıs Cumartesi günü saat 12.00'de Florya Metin Oktay Tesisleri'nde oynanacak. - İSTANBUL

"Fenerbahçe Kadın Futbol Takımı Galatasaray'ı 2-0 Mağlup Etti" haberi, 13 Mayıs 2023 tarihinde yazılmıştır.

Hubbard Editör

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.