Fenerbahçe için zamanı daralıyor

Sarı lacivertli takım için son 8 gün! 2 Eylül'e kadar sarı-lacivertliler, UEFA'ya Avrupa kupalarında mücadele edecek kadroyu bildirmek zorunda.
Gazeteci İrfan Yirmibeş'in haberine göre Helsinki'ye karşı 1-0'lık üstünlüğü koruyup Avrupa Ligi'nde mücadele etmek isteyen Kanarya'nın önceliği kısa süre içinde forvet transferi yapmak. Sörloth'u Real Sociedad'a kaptıran Fenerbahçe, Keita Balde ve Luuk de Jong isimlerine ağırlık verdi. Görüşmeler başladı ve temaslar sıklaştırıldı.
Orta saha ve sol kanat takviyesi de yapmak isteyen sarı-lacivertli yönetim, 3 yeni transfer yaparak hem Pereira'nın elini güçlendirmek hem de taraftarları rahatlatmayı amaçlıyor. Bu arada takımı güçlendirmek için hummalı bir çalışma içinde olan yönetim, al-sat dengesini sağlamak için uğraşacak. Satılan Ademi, Frey ve Thiam'ın yanı sıra kiralık giden Ozan'dan toplam 6 milyon Euro gelir elde eden Fenerbahçe, 3.5 milyon Euro'ya alınan Kim'in ismini UEFA listesine ekleyecek.
"Fenerbahçe için zamanı daralıyor" haberi, 25 Ağustos 2021 tarihinde yazılmıştır. 25 Ağustos 2021 tarihinde de güncellenmiştir.

Fenerbahçe’ye bir Asyalı daha
YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.