Fenerbahçe gol oldu yağdı

Fenerbahçe gol oldu yağdı

Fenerbahçe, Süper Lig’in ikinci haftasında Kasımpaşa’ya konuk oldu. Kasımpaşa Recep Tayyip Erdoğan Stadyumu’nda oynanan mücadeleyi sarı-lacivertliler 6-0 kazandı.

Ev sahibi Kasımpaşa, Hasan Emre Yeşilyurt’un 16. dakikada gördüğü kırmızı kart sebebiyle maçın büyük bölümünde 10 kişi mücadele etti.

Fenerbahçe’ye galibiyeti getiren golleri 8. dakikada Joshua King, 45+3. dakikada Emre Mor, 34. ve 58. dakikalarda Enner Valencia, 86. ve 90+2. dakikalarda Arda Güler kaydetti.

"Fenerbahçe gol oldu yağdı" haberi, 16 Ağustos 2022 tarihinde yazılmıştır. 16 Ağustos 2022 tarihinde de güncellenmiştir.

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.