Fenerbahçe gol oldu yağdı

Fenerbahçe, Süper Lig’in ikinci haftasında Kasımpaşa’ya konuk oldu. Kasımpaşa Recep Tayyip Erdoğan Stadyumu’nda oynanan mücadeleyi sarı-lacivertliler 6-0 kazandı.
Ev sahibi Kasımpaşa, Hasan Emre Yeşilyurt’un 16. dakikada gördüğü kırmızı kart sebebiyle maçın büyük bölümünde 10 kişi mücadele etti.
Fenerbahçe’ye galibiyeti getiren golleri 8. dakikada Joshua King, 45+3. dakikada Emre Mor, 34. ve 58. dakikalarda Enner Valencia, 86. ve 90+2. dakikalarda Arda Güler kaydetti.
"Fenerbahçe gol oldu yağdı" haberi, 16 Ağustos 2022 tarihinde yazılmıştır. 16 Ağustos 2022 tarihinde de güncellenmiştir.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
İsmail Kartal: Kimseye bir kırgınlığım yok
YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.