Fenerbahçe galibiyete uzatmada uzandı

Fenerbahçe, 90+2’de bulduğu golle Dinamo Kiev’i 2-1 mağlup etti.
UEFA Avrupa Ligi B Grubu ilk karşılaşmasında Fenerbahçe, sahasında Dinamo Kiev’İ ağırladı. Şampiyonlar Ligi Ön Elemesi’ndeki elenişinin rövanşını almak isteyen Sarı lacivertliler, uzatma dakikalarında bulduğu golle karşılaşmadan 2-1 galip ayrıldı.
Fenerbahçe, sarı lacivertli formayla ilk golünü atan Gustavo Henrique’nin 35’inci dakikada topu ağlara göndermesiyle 1-0 öne geçti ve ilk yarıyı bu skorla önde kapattı. Ukrayna temsilcisi, 63’üncü dakikada Vitor Tsygankov’un golüyle eşitliği sağladı. Fenerbahçe’ye galibiyeti, sarı lacivertli formayla ilk maçına çıkan Michy Batshuayi 90+2’de attığı golle getirdi.
Fenerbahçe, B Grubu’nda ikinci maçta 15 Eylül’de Rennes ile deplasmanda karşılaşacak.
"Fenerbahçe galibiyete uzatmada uzandı" haberi, 08 Eylül 2022 tarihinde yazılmıştır. 08 Eylül 2022 tarihinde de güncellenmiştir.

YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.