Fenerbahçe, Galatasaray derbisinin hazırlıklarına başladı

Spor Toto Süper Lig'in 37'nci haftasında Galatasaray ile deplasmanda karşılaşacak Fenerbahçe, derbi maçının hazırlıklarına bugün akşam saatlerinde yapmış olduğu antrenmanla başladı. Antrenman koşu, ısınma, koordinasyon hareketleri ve çabukluk çalışmalarıyla başladı. Günün tek antrenmanı taktiksel ve bireysel çalışmalarla tamamlandı. Sarı-lacivertli ekip, hazırlıklarına yarın yapacağı çalışmayla de
Spor Toto Süper Lig'in 37'nci haftasında Galatasaray ile deplasmanda karşılaşacak Fenerbahçe, derbi maçının hazırlıklarına bugün akşam saatlerinde yaptığı antrenmanla başladı.
Can Bartu Tesisleri'nde teknik direktör Jorge Jesus yönetiminde gerçekleşen antrenman koşu, ısınma, koordinasyon hareketleri ve çabukluk çalışmalarıyla başladı. Ardından 2 gruba ayrılan futbolcular 5'e 2 top kapma ve pas çalışmaları yaptı. Günün tek antrenmanı taktiksel ve bireysel çalışmalarla tamamlandı.
Sarı-lacivertli ekip, hazırlıklarına yarın yapacağı çalışmayla devam edecek.
"Fenerbahçe, Galatasaray derbisinin hazırlıklarına başladı" haberi, 01 Haziran 2023 tarihinde yazılmıştır. 01 Haziran 2023 tarihinde de güncellenmiştir.

YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.