Fenerbahçe final serisinin ilk maçını kazandı

Kadınlar Basketbol Süper Ligi play-off final serisinin ilk maçında Fenerbahçe Alagöz Holding, deplasmanda ÇBK Mersin Yenişehir Belediyesi’ni 75-68 mağlup etti.
Kadınlar Basketbol Süper Ligi’nde normal sezonu lider tamamlayan ve play-off yarı finalinde BOTAŞ’ı 2-0 geçerek adını finale yazdıran Mersin ekibi ÇBK Yenişehir Belediyesi, Galatasaray’ı 2-0 yenerek eleyen Fenerbahçe ile final serisinde kozlarını paylaştı.
İLK YARI KIRAN KIRANA
Servet Tazegül Spor Salonu’nda oynanan serinin ilk karşılaşmasına hızlı başlayan ÇBK Mersin Yenişehir Belediyesi, ilk 5 dakikayı 13-10 önde geçti.
Şerife Alperi Onar’ın elinden bulduğu 3’lüklerle oyuna ortak olan Fenerbahçe, Hayes’i durdurmakta güçlük çekince Mersin ekibi ilk periyodu 21-20 önde tamamladı.
Karşılıklı basketlerle geçilen ikinci periyotta Meesseman ve Stewart ikilisiyle pota altında etkili olan Fenerbahçe, skora dengeyi (32-32) getirdi. Şerife Alperi Onar’ın da destek vermesiyle öne geçen sarı-lacivertliler soyunma odasına 41-37 üstünlükle gitti.
FENERBAHÇE, İLK MAÇI KAZANDI
İyi oyunu sürdürdüğü üçüncü periyodu 60-56 önde tamamlayan Fenerbahçe, son periyotta rakibinin farkı azaltmasına izin vermeyerek karşılaşmayı 75-68 kazandı.
"Fenerbahçe final serisinin ilk maçını kazandı" haberi, 22 Nisan 2023 tarihinde yazılmıştır. 22 Nisan 2023 tarihinde de güncellenmiştir.

YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.