Fenerbahçe, evinde 3 puanı aldı

Fenerbahçe, evinde 3 puanı aldı

Süper Lig’in 6. haftasında Fenerbahçe, evinde GZT Giresunspor’u ağırladı. Ülker Stadyumu’nda oynanan karşılaşmada sarı-lacivertliler 2-1 galip geldi.

Fenerbahçe’yi öne geçiren golü 2. dakikada Ferdi Kadıoğlu attı. Sarı-lacivertliler 64’te Mesut Özil ile 2. golü bulurken, Giresunspor Doukaka ile 85. dakikada farkı 1’e indirdi.

Ligde henüz hiç golü olmayan Giresunspor, böylece ilk golünü Fenerbahçe ağlarına göndermiş oldu. 

Bu skorla sarı-lacivertliler puanını 13 yaparken; Karadeniz ekibi de 1 puanda kaldı.

Fenerbahçe, 3 gün sonra Atakaş Hatayspor deplasmanına gidecek. GZT Giresunspor da, Yukatel Kayserispor’u konuk edecek.

"Fenerbahçe, evinde 3 puanı aldı" haberi, 24 Eylül 2021 tarihinde yazılmıştır. 24 Eylül 2021 tarihinde de güncellenmiştir.

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.