Fenerbahçe, derbi için Ülker Stadyumu’na geldi

Fenerbahçe, derbi için Ülker Stadyumu’na geldi

Fenerbahçe, Ziraat Türkiye Kupası çeyrek finalinde Galatasaray ile oynayacağı derbi için Ülker Stadyumu’na ulaştı. Sarı-lacivertli ekip, yoğun güvenlik önlemleri altında stadyuma giriş yaptı.

Ziraat Türkiye Kupası çeyrek finalinde Galatasaray’ı konuk edecek olan Fenerbahçe, maçın oynanacağı Ülker Stadyumu’na ulaştı.

Saat 20.45’te başlayacak dev derbi öncesinde hazırlıklarını tamamlayan sarı-lacivertliler, Samandıra Can Bartu Tesisleri’nden ayrılarak stadyuma hareket etti. Fenerbahçe takım otobüsü, yoğun güvenlik önlemleri eşliğinde Ülker Stadyumu’na giriş yaptı.

"Fenerbahçe, derbi için Ülker Stadyumu’na geldi" haberi, 02 Nisan 2025 tarihinde yazılmıştır. 02 Nisan 2025 tarihinde de güncellenmiştir.

Kaynak:İHA

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.