Fenerbahçe, deplasmanda Alanyaspor'u 1-0 mağlup etti / Süper Lig tarihinde üçüncü kez beşte beş yaptı

Süper Lig'de haftanın sonucu merak edilen mücadelesinde Alanyaspor ile Fenerbahçe kozlarını paylaştı. Mücadelenin kazananı 1-0'lık skorla Fenerbahçe oldu.
Süper Lig'in 6. haftasında Fenerbahçe, Alanyaspor deplasmanına konuk oldu. Tempo seviyesi yüksek mücadeleyi kazanan taraf İsmail Kartal'ın öğrencileri oldu.
TEK GOL İRFAN CAN KAHVECİ'DEN GELDİ
Mücadeleye hızlı başlayan taraf konuk takım Fenerbahçe oldu. İlk yarının son anlarına girilirken topla buluşan İrfan Can Kahveci, düzgün bir vuruşla topu ağlara yolladı ve takımını 1-0 öne geçirdi.
ÖMER ERDOĞAN KIRMIZI KART GÖRDÜ
59. dakikada Fenerbahçe sağ kanattan taç atışı kazandı. Fenerbahçeli Becao, taç atışını hızlı bir şekilde kullanmak istedi. Ömer Erdoğan, bu pozisyonda Becao'ya topu vermedi. Bunun üzerine Atilla Karaoğlan, ilk yarıdan da sarı kartı olan Ömer Erdoğan'a ikinci sarı kartın peşinden kırmızı kart gösterdi. Erdoğan, kırmızı kartın peşinden tribüne çıktı.
"Fenerbahçe, deplasmanda Alanyaspor'u 1-0 mağlup etti / Süper Lig tarihinde üçüncü kez beşte beş ya." haberi, 24 Eylül 2023 tarihinde yazılmıştır. 25 Eylül 2023 tarihinde de güncellenmiştir.
