Fenerbahçe, CEV Şampiyonlar Ligi’nde çeyrek finale yükseldi!

Fenerbahçe Kadın Voleybol Takımından başarı! CEV Şampiyonlar Ligi C Grubu 6. ve son maçında Polonya temsilcisi Grot Budowlani Lodz'a karşı...
F.Bahçe kadın voleybol takımımız, CEV Şampiyonlar Ligi C Grubu altıncı ve son maçında Polonyalı Grot Budowlani Lodz'ı 25-20, 25-19 ve 25-17'lik skorlarla 3-0 mağlup etti. Sarı Lacivertli ekip, CEV Şampiyonlar Ligi'nde grup aşamasında maç yemeden çeyrek finale yükselen tek takım olarak dikkat çekici bir başarıya imza attı.
FENERBAHÇE'DEN BÜYÜK BAŞARI!
Salon: Burhan Felek
Hakemler: Aleksander Sikanjic, Alexandre Vitor Goncalves
Fenerbahçe Öğretmenler: Bojana Drca, Arina Fedorotseva, Eda Erdem Dündar, L. Erdem Dündar, L. Erdem Dündar. , Meliha, Ada)
Grot Budowlani Lodz: Sobiczewska, Mitrovic, Pol, Rozynska, Kukulska, Wilinska, Lysiak (L) (Lazowska, Mayıs)
"Fenerbahçe, CEV Şampiyonlar Ligi’nde çeyrek finale yükseldi!" haberi, 16 Ocak 2024 tarihinde yazılmıştır. 16 Ocak 2024 tarihinde de güncellenmiştir.
Kaynak:İHA

YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.