Fenerbahçe Beko EuroLeague'e galibiyetle başladı

Fenerbahçe Beko EuroLeague'e galibiyetle başladı

Turkish Airlines EuroLeague'de 2022-23 sezonu başladı. Yenilenen kadro ve teknik ekibiyle Fenerbahçe Beko, Avrupa serüvenini Almanya'da açtı.

Sarı-lacivertliler ilk hafta maçında Bayern Münih'e konuk oldu. Itoudis'in ekibi Nick Calathes ve Tonye Jekiri'nin skorer oyunuyla ilk çeyreği 19-21 devreyi ise 34-40 önde kapattı.

Üçüncü çeyrekte sarı-lacivertlilerin hücumda zorlandığı bölümü iyi değerlendiren ev sahibi takım farkı 4 sayıya indirdi. Çeyrek sonunda savunmada sertliği artıran temsilcimiz rakibini top kaybına zorladı ve farkı çift hanelere çekti. Deplasmanda taraftarının desteğini arkasına alan Fenerbahçe son on dakikaya 46-59 üstünlükle geçti. 

Dördüncü çeyrekte rakibinin oyuna ortak olmasına izin vermeyen Fenerbahçe Beko, parkeden 74-62 galip ayrıldı.

"Fenerbahçe Beko EuroLeague'e galibiyetle başladı" haberi, 07 Ekim 2022 tarihinde yazılmıştır. 07 Ekim 2022 tarihinde de güncellenmiştir.

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.