Fenerbahçe Beko EuroLeague'e galibiyetle başladı

Turkish Airlines EuroLeague'de 2022-23 sezonu başladı. Yenilenen kadro ve teknik ekibiyle Fenerbahçe Beko, Avrupa serüvenini Almanya'da açtı.
Sarı-lacivertliler ilk hafta maçında Bayern Münih'e konuk oldu. Itoudis'in ekibi Nick Calathes ve Tonye Jekiri'nin skorer oyunuyla ilk çeyreği 19-21 devreyi ise 34-40 önde kapattı.
Üçüncü çeyrekte sarı-lacivertlilerin hücumda zorlandığı bölümü iyi değerlendiren ev sahibi takım farkı 4 sayıya indirdi. Çeyrek sonunda savunmada sertliği artıran temsilcimiz rakibini top kaybına zorladı ve farkı çift hanelere çekti. Deplasmanda taraftarının desteğini arkasına alan Fenerbahçe son on dakikaya 46-59 üstünlükle geçti.
Dördüncü çeyrekte rakibinin oyuna ortak olmasına izin vermeyen Fenerbahçe Beko, parkeden 74-62 galip ayrıldı.
"Fenerbahçe Beko EuroLeague'e galibiyetle başladı" haberi, 07 Ekim 2022 tarihinde yazılmıştır. 07 Ekim 2022 tarihinde de güncellenmiştir.

Ferdi Kadıoğlu'na İtalyan devi Napoli talip oldu
YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.