Fenerbahçe Başkanı Ali Koç, oyunu kullandı

Fenerbahçe Başkanı Ali Koç, oyunu kullandı

Fenerbahçe Kulübü'nün dün başlayan olağan seçimli genel kurulunda oy verme işlemi 38 sandıkta başladı. Başkan Ali Koç, sarı-lacivertlilerin seçimli genel kurulunda oyunu kullandı.

Fenerbahçe Olağan Seçimli Genel Kurul Toplantısı'nda Fenerbahçe Başkanı Ali Koç oyunu kullandı.

21 numaralı sandıkta oy kullanmaya eşi Nevbahar Demirağ ile birlikte gelen Başkan Koç, oy kullanmasının ardından yaptığı açıklamada seçimlerin hayırlı olması dileğinde bulundu.

Koç daha sonra statta bulunan kongre üyeleriyle fotoğraf çektirdi.

"Fenerbahçe Başkanı Ali Koç, oyunu kullandı" haberi, 26 Haziran 2021 tarihinde yazılmıştır. 26 Haziran 2021 tarihinde de güncellenmiştir.

Hubbard Editör

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.