Fenerbahçe Başkanı Ali Koç, ikinci defa Koronavirüs'e yakalandı

Fenerbahçe Başkanı Ali Koç, ikinci defa Koronavirüs'e yakalandı

Koç'un sağlık durumunun iyi olduğu belirtildi

Fenerbahçe Başkanı Ali Koç'un Koronavirüs testinin pozitif çıktığı açıklandı. Koç, 2021'de de Covid-19 olmuştu

Kulüpten yapılan açıklamada Koç'un sağlık durumunun iyi olduğu; izolasyon ve tedavi süreçlerini evinde sürdürdüğü belirtildi.

Koç, 2021'in Nisan ayında da Koronavirüs geçirmişti.

"Fenerbahçe Başkanı Ali Koç, ikinci defa Koronavirüs'e yakalandı" haberi, 03 Ocak 2022 tarihinde yazılmıştır. 03 Ocak 2022 tarihinde de güncellenmiştir.

Hubbard Editör

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.