Fenerbahçe Başkanı Ali Koç, ikinci defa Koronavirüs'e yakalandı

Koç'un sağlık durumunun iyi olduğu belirtildi
Fenerbahçe Başkanı Ali Koç'un Koronavirüs testinin pozitif çıktığı açıklandı. Koç, 2021'de de Covid-19 olmuştu
Kulüpten yapılan açıklamada Koç'un sağlık durumunun iyi olduğu; izolasyon ve tedavi süreçlerini evinde sürdürdüğü belirtildi.
Koç, 2021'in Nisan ayında da Koronavirüs geçirmişti.
"Fenerbahçe Başkanı Ali Koç, ikinci defa Koronavirüs'e yakalandı" haberi, 03 Ocak 2022 tarihinde yazılmıştır. 03 Ocak 2022 tarihinde de güncellenmiştir.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.