Fenerbahçe Başkanı Ali Koç, Arda Güler ile Görüştü

Fenerbahçe Başkanı Ali Koç, genç kabiliyet Arda Güler ile 3 saat devam eden bir görüşme gerçekleştirmiş oldu. Fenerbahçe, Arda'nın 1 yıl daha takımda kalmasını ya da gittiği kulüpten 1 yıl kiralanmasını talep etti. Arda Güler ise düşünmek için süre istedi ve taraflar bu hafta yeniden bir araya gelecek. Fenerbahçe, Arda'nın başka bir takıma çıkış maddesiyle gitse bile kiralık olarak 1 yıl daha takı
Fenerbahçe Başkanı Ali Koç ile genç yetenek Arda Güler arasında gerçekleşen ve 3 saat süren görüşmenin detayları basına sızdı. Ortaya atılan iddalara göre, sarı-lacivertliler Arda'nın 1 sene daha Fenerbahçe'de kalmasını ya da gittiği kulüpten 1 sene kiralanmasını talep etti.Arda Güler ise düşünmek için süre istedi. Taraflar bu hafta bir kez daha bir araya gelecek.
ALİ KOÇ İKİ ÖNERİDE BULUNMUŞ
Yağız Sabuncuoğlu'nun haberine göre, Fenerbahçe her şartta Arda'nın 1 yıl daha kalmasını istiyor. Arda Güler başka bir takıma çıkış maddesiyle gitse bile Fenerbahçe, kiralık olarak 1 yıl daha takımda kalmasını ve daha sonra gitmesini önerdi.
13 GOLE KATKI SAĞLADI
Fenerbahçe ile bu sezon toplamda 35 maça çıkan Arda Güler, söz konusu mücadelelerde 6 gol atıp 7 de asist kaydetti.
"Fenerbahçe Başkanı Ali Koç, Arda Güler ile Görüştü" haberi, 21 Haziran 2023 tarihinde yazılmıştır. 21 Haziran 2023 tarihinde de güncellenmiştir.

YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.