Fenerbahçe Ali Koç döneminde Ziraat Türkiye Kupası'nı kazandı

Fenerbahçe Ali Koç döneminde Ziraat Türkiye Kupası'nı kazandı

Başkan Ali Koç ve yönetimi döneminde futboldaki kupasızlık sona erdi. Fenerbahçe, 2022-23 sezonu Ziraat Türkiye Kupası finalinde Başakşehir'i 2-0 yenik ederek kupayı 7. kez müzesine götürdü. Başkan Ali Koç'un vazife süresinin 6. senesinde tekrardan seçim yapılacak.

Fenerbahçe'de 5 Haziran 2018'de göreve gelen Başkan Ali Koç, ilk kupasını kazandı. Ali Koç ve yönetimi döneminde futboldaki kupasızlık, Ziraat Türkiye Kupası şampiyonluğu ile sona erdi.

HASRET DİNDİ

2022-23 sezonu Ziraat Türkiye Kupası finalinde Başakşehir'i Batshuayi'nin golleriyle 2-0'lık skorla mağlup eden Sarı-Lacivertliler, bu kupayı 7'nci kez müzesine götürdü. Fenerbahçe'nin 9 yıllık kupa özlemi böylece son buldu.

Fenerbahçe Ali Koç döneminde futbolda ilk kez kupa kazandı

SENEYE SEÇİM VAR

Koç ve ekibi 5 Haziran 2018'de Fenerbahçe Şükrü Saracoğlu Stadyumu'nda taraftarların da katılımıyla mazbatasını aldı. 26 Haziran 2021'de tek aday olarak girdiği başkanlık seçimini 6 bin 459 oy alarak kazandı. 2 kez seçim kazanan Başkan Ali Koç, 5 yılın ardından kupayla tanıştı. Sarı-Lacivertliler'de Ali Koç'un görev süresinin 6. yılında yeniden seçim yapılacak.

"Fenerbahçe Ali Koç döneminde Ziraat Türkiye Kupası'nı kazandı" haberi, 11 Haziran 2023 tarihinde yazılmıştır. 11 Haziran 2023 tarihinde de güncellenmiştir.

Hubbard Editör

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.