Fenerbahçe, 5 yıldızlı forma ile çıktığı için PFDK'ya sevk edildi

Fenerbahçe, Ziraat Türkiye Kupası'nı kazandıktan sonrasında seremoniye 5 yıldızlı forma ile çıkmış olduğu için PFDK'ya sevk edildi. Hukuk Kurulu'nun açıklamasına nazaran, çirkin ve fena tezahürat, saha vakaları, merdiven boşluklarının boş bırakılmaması ve talimatlara aykırı hareketleri sebebiyle sevk edildi. Ayrıca, şampiyonluk yıldızları kulüp logosu üstünde yer almalı ve 2,5 santimetre. çapında
Başakşehir'i 2-0 mağlup ederek Ziraat Türkiye Kupası'nı alan Fenerbahçe, seremoniye 5 yıldızlı forma ile çıktığı için PFDK'ya sevk edildi.
Hukuk Kurulu'nun açıklamasında şu ifadelere yer verildi:
"FENERBAHÇE A.Ş. Kulübü'nün 11.06.2023 tarihinde oynanan FENERBAHÇE A.Ş.-MEDİPOL BAŞAKŞEHİR FK Ziraat Türkiye Kupası müsabakasındaki " çirkin ve kötü tezahüratı" nedeniyle Futbol Disiplin Talimatı'nın 53. maddesi uyarınca, " saha olayları" nedeniyle Futbol Disiplin Talimatı'nın 52. maddesi uyarınca, " merdiven boşluklarının boş bırakılmaması" nedeniyle Futbol Disiplin Talimatı'nın 49. maddesi uyarınca ve " talimatlara aykırı hareketleri" nedeniyle Futbol Disiplin Talimatı'nın 46. maddesi, 2022-2023 Sezonu Türkiye Kupası Müsabakaları Statüsü'nün 7/6 maddesi, Sportif Ekipman Talimatı'nın 16. maddesi ve Yayın Talimatı'nın 12/7 ve 13/3 maddeleri uyarınca PFDK'ya sevkine karar verilmiştir."
MADDE 16-ŞAMPİYONLUK YILDIZLARI
En üst profesyonel ligde şampiyon olmuş kulüpler, her 5 şampiyonluk için bir yıldız takma hakkına sahiptirler.Yıldızlar, kulüp logosu üzerinde yer almalı ve 2,5 cm. çapında olmalıdır.
"Fenerbahçe, 5 yıldızlı forma ile çıktığı için PFDK'ya sevk edildi" haberi, 13 Haziran 2023 tarihinde yazılmıştır. 13 Haziran 2023 tarihinde de güncellenmiştir.

YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.