Fenerbahçe, 3 futbolcusunun takımdan ayrıldığını açıkladı

Fenerbahçe, 3 futbolcusunun takımdan ayrıldığını açıkladı

Fenerbahçe, Dimitris Pelkas, Ezgjan Alioski ve Mergim Berisha'nın takımdan ayrıldığını duyurdu.

Sarı-lacivertli kulübün açıklamasında, "Profesyonel Futbol A Takımı oyuncularımızdan Dimitris Pelkas, Ezgjan Alioski ve Mergim Berisha ile yollarımız ayrılmıştır. Augsburg Kulübü'nün satın alma opsiyonunu kullanarak transfer ettiği Mergim Berisha'ya, sözleşmeleri sona ererek takımımızdan ayrılan Dimitris Pelkas ve Ezgjan Alioski'ye katkıları için teşekkür ediyor, kariyerlerinin geri kalanında başarılar diliyoruz." ifadeleri kullanıldı.

Alman oyuncu Mergim Berisha'nın sözleşmesinde 4 milyon avroluk satın alma opsiyonu bulunuyordu.

"Fenerbahçe, 3 futbolcusunun takımdan ayrıldığını açıkladı" haberi, 02 Temmuz 2023 tarihinde yazılmıştır. 02 Temmuz 2023 tarihinde de güncellenmiştir.

Serkut Bozkurt Genel Yayın Danışmanı