Fazıl Say'dan Koç'a istifa çağrısı: Ali Koç hemen gidiyorsun, çabuk bavulunu topla!

Fenerbahçe taraftarı olan piyanist Fazıl Say, 4-2 kaybedilen Beşiktaş derbisinden sonrasında Başkan Ali Koç'u istifaya çağırdı.
Spor Toto Süper Lig'in 27. haftasında Beşiktaş, geriye düşüp ve 10 kişi kaldığı derbide Fenerbahçe'yi Kadıköy'de 4-2'lik skorla yenik etti.
FAZIL SAY ÇILGINA DÖNDÜ
Dünyaca meşhur piyanist Fazıl Say, mağlubiyetten sonrasında çılgına döndü. Say, Başkan Ali Koç için oldukça ağır bir paylaşım yapmış oldu.
"BAVULUNU TOPLA"
Fazıl Say yapmış olduğu tepki paylaşımında, "Ali Koç derhal gidiyorsun. Hemen! Fenerbahce den git. Hemen!!! Bu akşam! 10 kişiden 4 gol yedik. 5 senedir asla bir şey yapamadın! Hiç bir şey. Baskette, futbolda! Rezillik! Rezalet! Hemen topla bavulunu! Git !!!! Adını hatırlayan olmayacak anmak isteyen de!! Topla git! Hemen" ifadelerini kullandı.
"Fazıl Say'dan Koç'a istifa çağrısı: Ali Koç hemen gidiyorsun, çabuk bavulunu topla!" haberi, 02 Nisan 2023 tarihinde yazılmıştır. 02 Nisan 2023 tarihinde de güncellenmiştir.

YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.