Fatih Terim kaç maç ceza alacak? Derbinin hakem raporu ortaya çıktı!

Galatasaray Teknik direktörü Fatih Terim iki yarıda gördüğü sarı kartların ardından derbide kırmızı kart gördü. Maçın ardından hakem Halil Umut Meler’in raporu ortaya çıktı.
Hürriyet gazetesinde yer alan habere göre Fatih Terim, Halil Umut Meler’e “Yiyorsa gelip burada göstersene!” dedi. Tecrübeli çalıştırıcı ayrıca maçın ardından yasak olmasına rağmen soyunma odasına girdi.
Yine aynı habere göre hakem raporunda Fatih Terim için ‘küfür, hakaret, çift sarı kart ve soyunma odasına girmesi’ ifadeleri yer aldı. Gazete Terim’e 8 maç ceza verilebileceğini yazdı.
"Fatih Terim kaç maç ceza alacak? Derbinin hakem raporu ortaya çıktı!" haberi, 23 Kasım 2021 tarihinde yazılmıştır. 23 Kasım 2021 tarihinde de güncellenmiştir.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Hıncal Uluç: Fatih’i VAR kurtardı
YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.